این رویداد خاتمه یافته است و اطلاعات موجود در این سایت صرفا جنبه آرشیو دارد
| اطلاع رسانی > اخبار >
.: اخبار

اطلاعیه شماره 8: اتمام فرایند داوری مقالات

نکاتی در خصوص اتمام فرایند داوری مقالات ارسال شده به دبیرخانه کنفرانس هوش تجاری ایران

🔵 احتراماً بدینوسیله دبیرخانه دائمی کنفرانس هوش تجاری ایران به اطلاع می رساند فرایند داوری مقالات دریافتی مطابق با برنامه زمانی صورت پذیرفت و نتایج به پژوهشگران اعلام شد.

🔵 شایان ذکر است تمامی مقالات پذیرش شده در اولین کنفرانس هوش تجاری ایران در مرجع دانش سیویلیکا نمایه می شوند.

🔵 لذا در روز برگزاری کنفرانس، از پژوهشگران حاضر در سالن کنفرانس، تقدیر بعمل خواهد آمد.

عنوان مقالات پذیرفته شده در کنفرانس به قرار ذیل می باشد:

 
🔹ارزیابی آمادگی یک هلدینگ ریلی جهت پیاده سازی هوش تجاری، مطالعه موردی شرکت ارزش آفرینان فدک
🔸الزامات پیاده سازی مناسب سامانه هوش تجاری در شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت
🔹آنالیز مدل های بلوغ سازمانی سیستم های هوش تجاری
🔸بهبود زمان پاسخ دهی پرس و جوهای موازی در معماری انبار داده های سنتی و برخط
🔹بررسی تاثیر هوش بازاریابی در کسب مزیت رقابتی با نقش مداخله گری هوش سازمانی
🔸بررسی نقش سیستم هوش تجاری در تسهیم دانش، مطالعه موردی شرکت همکاران سیستم
🔹بررسی و دسته بندی عوامل کلیدی موثر بر پیاده سازی هوش تجاری
🔸پارادایم داده های بزرگ در هوشمندی کسب و کار
🔹پیش بینی مدل پاسخ فعالیت های ترویجی در باشگاه مشتریان
🔸تاثیر هوش تجاری بر صنعت بانکداری
🔹دریاچه داده فرصتی برای کشف بینش و خلق ارزش
🔸رویکردی به روند پیاده سازی هوش تجاری در مناطق آزاد ایران
🔹طراحی و پیاده سازی یک سیستم ارزیابی عملکرد برای بخش تجاری
🔸کارت امتیاز متوازن و داشبوردهای مدیریتی در مدیریت و پایش اهداف استراتژیک شرکت پالایش نفت
🔹مدرسه هوشمند
🔸مدلی بمنظور ارائه سرویس های هوش تجاری در ابر
🔹مدیریت فرایند کسب و کار هوشمند جهت رویارویی با تحولات محیطی پیش رو در سازمان ها
🔸مروری بر هوش تجاری و کاربرد آن در حوزه مخابرات
🔹نقش هوش تجاری بر استراتژی تامین در بازارهای بین الملل
🔸نقش هوش تجاری در تحول صنعت ساخت و ساز
🔹هوش تجاری سنتی و چابک بعنوان آینده سیستم های هوش تجاری در سازمان ها
🔸هوش تجاری و بازاریابی تعاملی
🔹هوش تجاری و فناوری اطلاعات و دستاوردهای ناشی از آن در شهرداری ها
🔸هوش تجاری و مدیریت ریسک
🔹ارائه مدلی برای تحلیل رفتار مشتری در بستر معماری کلان داده، مطالعه موردی کشف تقلب
🔸بهره گیری از راهکارهای هوش تجاری در ارتباط با مدیریت ریسک در صنعت بیمه الکترونیک، مطالعه موردی صندوق بیمه کشاورزی ایران


بازگشت1395/08/05