معرفی دومین کنفرانس هوش تجاری ایران

صفحه اصلی > معرفی دومین کنفرانس هوش تجاری ایران

دومین کنفرانس هوش تجاری ایران


Business Intelligence Conference2nd 
 


دبیرخانه کنفرانس هوش تجاری ایران مفتخر بود تا بلطف خداوند متعال در سال گذشته همزمان با برگزاری اولین کنفرانس هوش تجاری ایران در آبان ماه 1395، میزبان جمع کثیری از مدیران و کارشناسان سازمانهای معتبر و متنوع کشور باشد تا دیدگاه‌های علمی و اجرایی دانش هوش تجاری را بصورت کاربردی و اجرایی برای شرکت کنندگان و حضار در کنفرانس در قالب سخنرانی اساتید ملی و بین المللی در سالن اصلی و همچنین کارگاه‌های متنوع براساس ابزارهای برتر، و تجربیات برتر سازمان های پیشرو در قالب مراسم اعطای تندیس بلوغ هوش تجاری ایران در سالن‌های جانبی، تسهیم نماید.

 امسال نیز مفتخریم تا با ارائه مطالب بروز و نوین از دیدگاه کاربردی و اجرایی در حوزه دانش هوش تجاری و با بهره گیری از تجربیات ارزنده خود از سال گذشته، اقدام به برگزاری دومین کنفرانس هوش تجاری ایران در آبان ماه 1396 نماییم.

 در این راستا گزارشی از اولین کنفرانس هوش تجاری ایران که در سال گذشته برگزار گردید در قالب داشبوردی تعاملی از هوش تجاری در ذیل آمده است.



 

 

***************************************************************************

هدف دومین کنفرانس هوش تجاری ایران

بهره گیری از دانش و سیستم های هوش تجاری از دیدگاه کاربردی در سازمان ها و صنایع کشور با تمرکز بر صنایع کلیدی انرژی، مخابرات، و پولی و مالی.


شرکت کنندگان در دومین کنفرانس هوش تجاری ایران از موارد ذیل بهره مند خواهند شد:

 * از سخنرانی کاربردی اساتید برجسته ملی و بین المللی در حوزه سیستم های هوش تجاری بهره مند گردند.

* از کارگاه های آموزشی مبتنی بر سیستم های برتر هوش تجاری که توسط سازمان گارتنر رتبه بندی شده اند بهره برده و سیستم های هوش تجاری اثربخش و کارآمد را در عمل لمس نمایند.

* با کاربرد دانش هوش تجاری در صنایع کلیدی کشور در قالب کارگاه های هوش تجاری مبتنی بر صنایع، آشنا شوند.

*  از روند اجرایی بلوغ هوش تجاری در سازمان های کشور در قالب اعطای تندیس بلوغ هوش تجاری آگاهی پیدا کنند.

* از سخنرانی سازمان های با تجربه برتر کشور در حوزه پیاده سازی سیستم هوش تجاری که تندیس بلوغ هوش تجاری ایران به آنان اهدا می شود، بهره مند شوند.

* در جمع مدیران ارشد، متخصصین، و پژوهشگران هوش تجاری با دیدگاه های نرم و سخت و تجربیات عملی آنان آشنا شده و دانش خود را تسهیم نمایند.


مخاطبین کنفرانس هوش تجاری ایران
:

* اساتید، صاحبنظران، پژوهشگران، و دانشجویان علوم مدیریت و فناوری اطلاعات.

* مدیران، کارشناسان ارشد و کارشناسان سازمان های بخش خصوصی و دولتی کشور که نیازمند اتخاذ تصمیمات چابک و هوشمندی سازمان در انواع صنایع و کسب و کارها هستند، شامل:

 -سازمان هایی که در فاز آمادگی جهت بهره گیری از هوش تجاری قرار دارند.

- سازمان هایی که در فاز پیاده سازی هوش تجاری قرار دارند.

- سازمان هایی که در فاز بهره برداری از هوش تجاری قرار دارند.

 -سازمان ها و شرکت های عرضه کننده نرم افزارهای هوش تجاری و یا سیستم های مرتبط با آن مانند انواع سیستم های اطلاعاتی و نرم افزارهای سازمانی.

- سازمان ها و شرکت های عرضه کننده خدمات فنی هوش تجاری مانند بسترسازی داده ای سازمان ها.

- سازمان ها و شرکت های عرضه کننده خدمات مدیریتی هوش تجاری مانند بسترسازی فرایندهای سازمان ها.

- سازمان ها و شرکت های عرضه کننده خدمات آموزشی و مشاوره هوش تجاری.

 

******************************************************************************

جهت آگاهی از محورهای علمی و اجرایی دومین کنفرانس هوش تجاری ایران، کلیک کنید


جهت آشنایی با دومین رویداد تندیس بلوغ هوش تجاری ایران، کلیک کنید

جهت ثبت نام در کنفرانس، کلیک کنید

******************************************************************************